Community-led protection strategies - interviews

Hello, Bonjour, Hola:

EN: I am conducting research on community-led protection strategies. I am looking for individuals to interview, either by being involved directly in community-led protection, or by working closely with community CSOs that are doing this. This is part of a research project for the Forest Peoples Programme. If interested in contributing, please e-mail me directly at info@projectHEARD.org

FR: Je mène des recherches sur les stratégies de protection menées par des communauté. Je recherche des personnes à interviewer, soit en participant directement à la protection communautaire, soit en travaillant en collaboration proches avec des organisations communautaires. Cela fait partie d’un projet de recherche pour le Forest Peoples Programme. N’hésitez pas à m’envoyer un e-mail directement à info@projectHEARD.org

ES: Estoy investigando estrategias de protección dirigidas por las comunidades. Estoy buscando personas para entrevistar, o que se involucren directamente en la protección liderada por la comunidad, o que trabajen en colaboración circa con las organisaciones comunitarias que están haciendo esto. Esto es parte de un proyecto de investigación para el Forest Peoples Programme. Si está interesado, por favor contáctame a info@projectHEARD.org

Thank you, Merci, Gracias!

1 Like